برگزاری جشن ازدواج  آسان در سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص)

برگزاری جشن ازدواج  آسان در سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص)

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹
لیلا بزم آور گفت: به همت بچه های مسجدی کانون هم زمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، جشن ازدواج آسان یک زوج بی بضاعت در قالب جشن ازدواج فاطمی برگزار شد.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت بچه های مسجدی کانون هم زمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، جشن ازدواج آسان یک زوج بی بضاعت در قالب جشن ازدواج فاطمی با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.









رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت بیان کرد: هدف از برگزاری این جشن، تسهیل در امر ازدواج زوج های بی بضاعت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه با تاسی از سیره اهل بیت (ع ) به ویژه حضرت زهرا (س) بود.

 

 

 











وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته وحدت برگزاری پویش مجازی دلنوشته به رسول مهربانی بود و در همین راستا کودکان و نوجوانان دلنوشته هایی خطاب به آن حضرت نوشته و از طریق گروه مجازی کانون در واتس آپ برای ما ارسال کردند.











بزم آور اضافه کرد: علاوه بر این نیز در لبیک به فرمان رهبری مبنی بر ورود به عرصه مبارزه با کرونا اقدام به توزیع ۲۰۰ عدد ماسک پارچه ای در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد کردیم، این ماسک ها به همت بانوان مسجدی در گارگاه ماسک دوزی کانون دوخته شدند.










رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، برگزاری جلسه قرائت دعای معراج به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و دفع بیماری کرونا بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.









وی در خاتمه عنوان کرد: در آستانه آغاز هفته وحدت محله و مسجد به همت بچه های مسجدی کانون آذین بندی شده و در سالروز میلاد رسول مهربانی و امام جعفر صادق (ع) از گلدسته های مسجد مولودی پخش شد.

پایان پیام/ 586